Introduction

Welcome to MadMusicBlog!The best Mp3 Blog with the latest music, news & videos. Pop, Rock, R&B, all kind of good music.
Please enjoy everything in my blog and leave comments for feedback.
Enjoy yourself!

2008年4月28日星期一

New Songs From Miley Cyrus



這是一些Miley Cyrus的新歌.
其實也不是確定是不是新了.
只是我最近才找到的一些歌曲.
說到Miley Cyrus,未必每個人都喜歡她.
我個人就保持中立囉=).
題外話:最近我在Hotmail收到了Blogger的信,是因為貼了Ashlee Simpson的大碟.
這証明,原來Blogger也會留意中文網頁:,,這不是好消息,因為再犯可能會被刪除Blog.
我聽人家說只要備分URL,就可以很快再重開Blog,可是這我可不懂:,有人可以教我嗎?
Enjoy

Tracklist:
1.Miley Cyrus - Don't Walk Away
2.Miley Cyrus - Four Walls
3.Miley Cyrus - Full Circle

Dl:New Songs From Miley Cyrus


[What Do You Think?Leave Comments]

沒有留言: